2015年12月20日星期日

日本東京關西之旅2015 - Day 1 新宿西東急酒店 TOKYU STAY


其實都去左幾個月了, 不過都係懶得寫
但自己記性越來越差, 再唔寫真係怕自己唔記得

原本今年無打算去, 不過見到HK EXPRESS有幾十蚊機票
咁岩自己又入到, 求其揀左日子就買了

今年總共去11日, 5日東京, 6日關西
去程, 回程搭HK EXPRESS, 東京去大阪就搭樂桃

唔知點解今年無乜心機影相, 中間完全無影相
所以登機等野就唔講了


宜家NEX又改左規則
只有4000日元來回機票, 無單程
如果只搭一程既話, 可能搭京成電鐵或機場巴士會慳D
不過我就來回都要搭NEX, 所以買左

https://www.jreast.co.jp/tc/pass/nex_round.html

順利搭NEX去到新宿
不過奇怪既事發生左, 我個RMAPS用唔到GPS
對於方向白痴既我真係好大獲
由於當時已經係晚上10點, 天已經完全黑, 路牌又唔清楚
靠RMAPS都搞左大半個鐘先去到酒店CHECK IN

係出發前已經係AMAZON JP買左玩具, SIM CARD
去接待處問, 原來已經將我2件貨放左係酒店房了, 真貼心




酒店房15平方米, 唔大, 但一定唔係細


睡床好舒適


你無睇錯,單人房有洗衣機, 仲有微波爐
每人入住時仲會俾一包洗衣粉, 唔夠既話你仲可以去接待處買(30日元)
因為我1個人衣服唔多, 用左3次洗衣機, 所以1包洗衣粉都夠用


洗衣機操作非得簡單
首先當然要按"入"掣開著洗衣機
左上角放洗衣粉
按 "洗X", 之後按 紅色圈大掣 スタート(START)就開始洗衣物了
時間之類我就無設定了
脫水, 乾燥都係一樣咁做




有好多餐具
所以對於好多時係酒店食飯既我真係好方便


浴室對於日本單人房黎講, 頗大了
水溫不會忽高忽低, 非常舒服


電視好細, 房內設施唯一缺點
房價每晚一萬日元, 今年新宿黎講唔貴了
其他設施比佢差既都同東急酒店同價了







AMAZON JP就係買左哩2樣野

Metal Build Avalanche Exia , 27XXX日元包運費 = HK$ 18XX
其實同香港YAHOO BID差不多價, 不過我信日本AMAZON多過香港YAHOO BID

SONET SIM CARD 30 DAYS / 2GB, 29XX日元包運費 = HK$ 18X
2GB唔多, 但可以用到30日先係重點
不過使用上比較麻煩, 跟說明書做要好多步驟
好在說明書有中文的
其實大家可以係AMAZON JP指定送去機場便利店領取
另外, 聽聞AMAZON會自動開Prime Account Trail, 下個月會係信用卡扣錢
我記得當時我就無開Prime Account Trail

機場都有自動售賣機賣哩張SIM CARD
不過記住機場賣果張3000日元只有1GB的, 另有2.2GB版但要4000日元



今次租左電話, 原本諗住去神戶BOOK餐廳的
不過最後無去到神戶, 所以無用到....

AMAZON JP購物, JAL電話有機會會另開一篇再講吧




最後去左酒店附近既24小時超市買野食



甜品超正


沒有留言:

發佈留言