2012年7月3日星期二

日本之旅2012 - Day 1 新宿京王酒店

Picture
10:40 早機
之前見有上網預先CHECK-IN, 點知發覺佢寫一日前唔用得
之後再CHECK發覺得幾個單丁位, 勁驚 emotion
所以我同朋友一早8:00到左機場
到場CHECK-IN, 都有雙連位, 虛驚一場 emotion
Picture

搞CHECK-IN用左幾分鐘
勁多時間, 週圍行左一陣
去DELIFRANCE食個靚早餐
Picture

離境有智能身份證就可以用E道, 唔洗預先申請的
話咁快就搞掂
 




我坐JAL, 感覺幾好
當然都有個人電視, 可以睇日本電視, 荷李活電影等等
D 電影唔新, 我記得以前坐國泰, 佢D 電影係好新既
但午餐好難食...

日本時間4PM 到達日本成田機場(日本香港相差一小時)
落機後搭接駁列車去主座
排隊過關竟然用左成個鐘頭

Picture
出關後即去 JR EAST SERVICE CENTRE 買 SUICA + N'EX
紅色招牌好似呢幾個月換, 之前係綠色招牌
講出你去邊度就得, 如果買來回, 回程果日要自己去售票機度劃位
唔識日文, 英文都無問題, 仲有職員識普通話, 但我係香港人........講英文 LOR !!!

Picture
單程N' EX + SUICA卡只係3500 YEN
SUICA卡 即係日本版八達通卡, 搭JR, TOKYO METRO必用, 節省好多買票時間
好耐以前去日本無呢張卡, 每次都要係個好亂既路線圖搵站, 然後再睇下要買幾錢票
依家唔洗啦 emotion

PicturePicturePicturePicture
因為搞入境, 羅行李都用左成個鐘有多
所以只能買6點幾既N' EX
N' EX 全部劃位的

PicturePicture
JR 新宿車站, 有成16個月台
出口都有幾個
PicturePicture
第一日是但食迴轉算
最平130 YEN, 最貴 399 YEN 一碟
都無特別揀平黎食, 最後埋單每人 9XX YEN, 抵
味道當然唔好有咩要求, 同香港差不多水準

PicturePicture

Picture

京王酒店, 位置都算近新宿JR
酒店附近有大量食店, 便利店, 藥店
一入酒店CHECK IN, 有員工幫手搬行李

不過員工英文好唔掂, 連CHECK IN COUNTER都唔得
我同朋友打工都需要同外國人溝通, 從未試過對方聽唔明
但京王員工聽幾次都唔明我地問乜..........

Picture

講番酒店設施, 我住 STANDARD TWIN, 日本黎講算大了
有32寸LCD TV
就算三人住, 加床都應該有足夠空間
PicturePicture
洗手間前仲有梳妝台, 梳妝台有風筒, 洗手盤, 估你唔到呀
日本酒店整潔完全唔洗擔心

Picture
空間夠哂大, 可以邊坐係度食野邊電視, 爽呀
PicturePicture
雪櫃, 小型BAR
Picture
藥房買, 每樣100 YEN, 抵

沒有留言:

發佈留言