2016年11月28日星期一

Ruby Tuesday 午餐 - New York Steak 精選牛扒


對於我哩個窮鬼, Ruby Tuesday真係無乜機會去
不過最近有COUPON, 所以就豪一次啦


午餐由$68至$158
 
有COUPON當然有大食大啦
揀左 8安士New York Steak 精選牛扒






紅湯, 湯料都唔少
湯就不過不失, 有少少偏酸
仲有一件鬆餅
鬆餅就出奇地好食


牛扒只有8安士, 所以大塊極有限


叫左5成熟, 所以肉中間係粉紅色

肉質鮮嫩, 有濃郁牛味
當然比花園餐廳果類肉扒好好多

薯條油少,又酥脆
就算我鍾意既MOS BURGER都比唔上


至於係唔係物有值呢?
我食過唔少餐廳都有接近質素, 但價錢都唔過$100(午餐)
所以如果有Discount既, 係值得既
無Discount的話, 就偏貴了

不過考慮到鋪租, 餐廳環境都比我食既$100樓下餐廳好
其實Ruby Tuesday 正價都未至於唔抵食, 只係$158食牛扒午餐我自己唔捨得者

沒有留言:

發佈留言